Tuesday, October 21, 2014

2NE1’s hit song “I AM THE BEST”

បទចម្រៀងល្បីរបស់ក្រុម 2NE1 "ខ្ញុំល្អបំផុត»ជាការអួតខ្លួនប្រជាប្រិយភាពជាបន្តរបស់ខ្លួននៅក្នុងសហរដ្ឋអាមេរិក។ 

នៅថ្ងៃទី 21 ខែតុលាឆ្នាំ Billboard បានរាយការណ៍ព័ត៌មានស្តីពីប្រជាប្រិយភាពអារម្មណ៍បួននៅក្នុងប្រទេសនេះ។ 

វាសរសេរថា«នៅក្នុងសប្តាហ៍ដែលបញ្ចប់នៅថ្ងៃទី 19 ខែតុលាដែលជាទោលកូនកាត់អេឡិចត្រូនិ / ហ៊ីបហបត្រូវបានគេលេងបានចំនួន 24 ដងនៅលើ WBMP ញូវយ៉កនិង 14 ដងនៅលើ WODS បូស្តុន។ ស្ថានីយ៍វិទ្យុទាំងពីរនេះបានចុះផ្សាយអត្ថបទជាមួយនៅលើគេហទំព័ររបស់ខ្លួនអំពីក្រុមតន្ត្រីនេះនិងថា "ខ្ញុំល្អបំផុត" ជាមួយ WODS បូស្តុនបានប្រាប់អ្នកអានដើម្បីស្តាប់បទចម្រៀងនៅលើអាកាស»។ 

វាឡើង "ពិភពឌីជីថលចម្រៀង Billboard របស់" តារាង - ជាលើកដំបូងសម្រាប់សកម្មភាពរបស់កូរ៉េមួយផ្សេងទៀតជាង PSY បាន។ "ល្អបំផុត" បច្ចុប្បន្ននេះគឺនៅលេខ 2 នៅលើតារាងបន្ទាប់ពីការលក់ចំនួន 3000 ច្បាប់ចម្លងក្នុងសប្តាហ៍ដែលបញ្ចប់នៅខែតុលា 12 នេះបានតែមួយនេះបានជំរុញឱ្យសប្តាហ៍មុនមួយទៀត 3000 "។ 

"" ល្អបំផុត "ដំបូងបានចាប់ផ្តើមឡើងឡើងរបស់ខ្លួនបន្ទាប់ពីត្រូវបានប្រើនៅក្នុងផ្ទៃក្រុមហ៊ុន Microsoft គាំទ្រកុំព្យូទ័រយួរដៃផ្សព្វផ្សាយ 3 កុំព្យូទ័របន្ទះ, ធ្វើអ្វីដែលធ្វើសមកាលកម្មដ៏ល្អណាមួយគួរធ្វើនិងជួយតន្ត្រីអមរបស់ខ្លួនកើនឡើងកន្លងមកទស្សនិកជនផ្សព្វផ្សាយ-មើលរបស់ខ្លួន។ " វាក៏បានសរសេរថា "វិទ្យុនេះ ការលេងនៃបទចម្រៀងដែលមិនមែនជាភាសាអង់គ្លេសផ្សេងទៀតជាង PSY បានគឺជាគួរឱ្យរំភើបជាពិសេសសម្រាប់អ្នកគាំទ្រ K-Pop មិនឱ្យនិយាយពីអ្នកគាំទ្រតន្ត្រីពិភពលោកទូទៅ។ វាជាក៏ជាជ័យជម្នះដ៏សំខាន់សម្រាប់ក្រុម 2NE1 បានផ្តល់បណ្តឹងយ៉ាងខ្លាំងបួននេះនៅសហរដ្ឋអាមេរិច "។ 

កំទេចអាល់ប៊ុមរបស់ពួកគេបានចេញផ្សាយកាលពីខែកុម្ភៈបានបំបែកកំណត់ត្រារបស់ K-Pop ដោយបានចំណាត់ថ្នាក់លេខ 61 លើ Billboard 200 ត្រូវបានគេចាប់អារម្មណ៍ដោយ Billboard ។ នៅលើតារាងពិភពឌីជីថលសុងបានប្រកាសនៅថ្ងៃទី 6 ខែតុលាពួកគេបានកើនឡើងឋានៈទៅកាន់កំពូលក្នុង 84 សប្តាហ៍នៃការចូលទៅក្នុងគំនូសតាង។ 

CL នឹងដៃក្នុងដៃជាមួយ Scooter Braun និទាឃរដូវខាងមុខនេះ, ជាសសរស្តម្ភដែលបានជួយ PSY បានធ្វើឱ្យវិធីរបស់ខ្លួនចូលទៅក្នុងទីផ្សារអាមេរិកជាមួយនឹងអាជីពទោលរបស់គាត់។ ប្រជាប្រិយភាពអារម្មណ៍នេះគឺជាការពិតមួយដែលមានពន្លឺពណ៌បៃតងសម្រាប់ការចូលរបស់ CL ចូលទៅក្នុងទីផ្សារអាមេរិក។

No comments:

Post a Comment